Fællessang til livet

21/10/2020

med Arne Andreasen i Vaarst Baptistkirke torsdag 29. oktober kl. 19.00:
”Jeg har lige knækket en af tilværelsens store gåder: / Hvorfor er vi her? / Vi er her for hinanden. / Det er faktisk derfor vi er her. / Vi skal lyse for hinanden. / Resten er ude af vores hænder. / Og i gode, stærke hænder. / Hos Ham, / der gir jordbærret sin farve, / vinteren sit mørke og / morgenstjernen sit lys.”
Arne Andreasen siger: ”Jeg glæder mig så meget til at være under samme sol og tag som jer og mærke livet pulsere – i en stor, fællessang til livet.”
Velkommen til en varm og vedkommende aften – skriver Undervisningsudvalget i Østhimmerlands Baptistmenighed.