Kirker i Rwanda

06/06/2018

Efter mange kirker blev lukket i Rwanda, har menighederne arbejdet på højtryk for at leve op til nye lovkrav. Mange har klaret det, men der er stadig mange kirker, som er lukkede eller lukningstruet.
For nogle uger siden kom vi med en opfordring til at støtte kirkerne, så de kan få etableret toiletter mv. og således leve op til de nye krav. Indtil nu er der kommet ca. 25.000 kr. ind. Det betyder, at mindst fire kirker kan hjælpes. Det er fortsat muligt at støtte det og vores øvrige kirkebyggeriaktiviteter, der også omfatter Burundi. Der kan sendes gaver på MobilePay 2299 6483 eller til konto 3201 10042879 mærket ’kirkebyggeri’. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.