Landskonferencen 2020

21/10/2020

Landskonferencen 2020 afholdes som bekendt 7. november kl. 10.00-17.00 (ankomst, registrering og kaffe fra 9.30) på Fredericia Gymnasium, Nørrebrogade 88, 7000 Fredericia. Dagsorden og bilag er udsendt 30. september.
Der er indhentet vejledning fra Rigspolitiet og de praktiske forhold er gennemgået med Gymnasiet. Efter de nugældende retningslinjer kan vi gennemføre Landskonferencen under iagttagelse af gældende regler.
Deltagere i landskonferencen skal ved ankomsten vælge en plads i mødelokalet, og denne plads skal fastholdes under mødet. (Det er naturligvis tilladt at gå på toilettet mv. – men ikke at gå rundt og ’mingle’.)
Servering vil ske på pladserne. Der vil ikke være fællessang, og vi gennemfører ikke nadver ved indledningen af mødet. Alle vil være placeret ved borde med ansigtet vendt mod scenen og med god plads.
Det er ikke et krav, men det er selvfølgelig helt OK at anvende mundbind, og håndsprit vil være tilgængelig.
Tilmelding til Landskonferencen sendes senest 28. oktober – meget gerne samlet for hver menighed – til info@baptistkirken.dk med oplysning om navn, menighed/organisation og evt. stemmeret. Deltagelse koster 155 kr., som skal indbetales på konto 3201 3201182417 eller MobilePay 90519.
På gensyn ved landskonferencen.

HVIS der inden 7. november sker ændringer af retningslinjerne fra myndighederne, der påvirker afholdelse af landskonferencen, vil ledelsen naturligvis hurtigst muligt orientere menighederne.