Lærer/-studerende og volontør søges

28/10/2020

Kender du en lærer(studerende) eller en ung, der elsker børn og er klar på en oplevelse for livet i Østafrika?
Fra januar flytter Mia og Michael Toldam Korsgård og deres tre børn ud på landet i Vesttanzania. De udsendes af Regen/Kristuskirken og skal arbejde for Brødremenighedens Danske Mission, der driver hospital, bibelskole og børnehave i landsbyen. De søger både en lærer/lærerstuderende til deres to skolebørn og en volontør til at passe deres mindste. Volontøren skal hygge med Eskil på 4 år i dagtimerne og også gerne lave aktiviteter i den lokale tanzanianske børnehave. Er man flere, der vil rejse ud sammen, er der god mulighed for det.
De søger nogen, der elsker at være sammen med børn, som kan se sig selv indgå i livet tæt på familien og arbejde for en kristen organisation.
Se jobopslag her.