Ledelsen på rundtur til menigheder

26/09/2017

Igennem flere år har ledelsen taget en uge ud af kalenderen for at besøge en række menigheder. I næste uge bliver det sidste omgang i Jylland, hvor skiftende repræsentanter fra ledelsen besøger otte menigheder. Mandag er det Brande, der får besøg, tirsdag er det Randers og Silkeborg, onsdag er det Karmelkirken og Hjørring, torsdag er det Østhimmerland og Nørresundby/Vodskov og ugen slutter fredag aften i Viborg. Inden da har ledelsen også haft ledelsesmøde fredag i dagtimerne. Så det bliver en intensiv uge.
Nu er der nogle få menigheder, der ikke har haft besøg af ledelsen endnu. Således er der arrangeret besøg i Lyngby, Vrå og Aarhus – og de resterende får snart en henvendelse med tilbud om bestemte datoer.