Ledig lejlighed til frivillig medarbejder

14/08/2019

Købnerkirken søger 1. oktober 2019 en frivillig medarbejder til ledig lejlighed i Købnerhus. Lejligheden er beliggende i ’Købnerhus’ på adressen Lærdalsgade 5, 3.th. København S. Lejligheden består af to gode værelser, et helt nyt køkken og tre små altaner. Det samlede areal er på 52 m2. Huslejen er på 5.010 kr. pr. måned + a conto varme 500 kr. Der betales ved indflytningen et depositum på 15.030 kr. svarende til tre måneders husleje. (OBS: Huslejestigning pr. 1. januar 2020 på 3 %)
Købnerkirken har en vision om at anvende ’Købnerhus’ som en ressource for kirkens mission, ved at beboerne bidrager aktivt til kirkens arbejde. Der vil derfor til boligerne være knyttet en ansættelsesaftale som frivillig medarbejder på gennemsnitligt 4 timer om ugen. Vi søger primært en beboer, der kan hjælpe med opgaver knyttet til søndagens gudstjeneste – især praktiske opgaver. Alternativt er vi også interesseret i en medarbejder, der kan hjælpe til med at løse Købnerkirkens PR-opgaver.
Fremvisning vil finde sted onsdag 28. august mellem kl. 19.00 og 21.00. Ansøgninger sendes som e-mail til Købnerkirken info@koebnerkirken.dk senest søndag 1. september 2019 kl. 18.00. Samtaler med udvalgte ansøgere finder sted tirsdag 3. september om aftenen.
Hvis du vil vide mere om lejligheden og Købnerkirkens arbejde, kan du kontakte Købnerkirkens præst Jan Kornholt på jan@kornholt.dk, 2149 4412 eller Nina Vang på 2371 6613, vang.nina@gmail.com. Eller skriv til info@koebnerkirken.dk.