Leonard Cohen i Kløvermarkskirken

13/03/2024

I Kløvermarkskirken, Kløvermarksvej 7 Holbæk, søndag den 17. marts kl. 19.00. Tag med på en rejse gennem Leonard Cohens poesi og sange Det handler om Gud, kvinder og alt andet, men mest om Gud og kvinder. Straylight.band kalder deres show ’From This Broken Hill.’ Sangene er det primære indhold i et program på ca. halvanden time. Mellem sangene er der fortællinger i ord og billeder om Cohens liv og om hans litteratur og musik.
Leonard Cohen var en canadisk forfatter og sangskriver. Hans drivkraft var længslen efter Gud og længslen efter kærlighed. Det brudte menneske har fjernet sig fra Gud og kæmper for at finde tilbage. Leonard Cohen deler i sangene sine erfaringer fra sin kamp for at finde tilbage til troen og til kærligheden.
Gratis adgang. Dørene åbnes kl. 18.30 og bagefter serveres kaffe og te i kirkens café.
Læs mere på www.straylight.band eller www.kloevermarkskirken.dk.