Mange forbøns-emner

18/08/2021

I ugens bønnebrev fra BWA fremhæves landene Burkina Faso, som har et baptistsamfund med 3.000 medlemmer og Tchad, som har et lille kirkesamfund med fem menigheder og 121 medlemmer.
Desuden opfordres vi til at bede for Haiti, som kæmper med både politisk uro og følgerne efter jordskælvet i sidste uge, for situationen i Afghanistan efter Talibans overtagelse af magten, for Cuba, der oplever mangel på bl.a. mad og medicin, for Libanon, hvor der også er mangel på mange basale fornødenheder, samt for udviklingen i Covid-19 pandemien, der har taget fart pga. Deltavarianten. Der er altså desværre mange, der har brug for vores forbøn. Læs mere her.