Møde med BaptistKirkens ansatte

25/08/2021

En gang årligt mødes ledelsen med kirkens ansatte med det formål at høre mere overordnet og langsigtet om deres arbejdsopgaver og almindelige dagligdag. Ledelsen er selvfølgelig også interesseret i at høre, om der er noget, de kan bidrage med i forhold til de mange opgaver, som vores ansatte løser for os alle.
Dette møde blev holdt under ledelsesmødet, som blev holdt i København i torsdags. Det var et både positivt og konstruktivt møde og ledelsen vil gerne her benytte lejligheden til at sige alle ansatte tak for det store arbejde og engagement, som de oplever, kommer hele vores kirkesamfund til gavn.