Ny præst i Baptistkirken Nørresundby|Vodskov

05/10/2022

Med glæde, forventning og begejstring bød Baptistkirken Nørresundby|Vodskov søndag den 2. oktober Annemette Høgsbro velkommen som ny præst.
Hun kommer fra en stilling som sognepræst i Øland-Langeslund Pastorat, hvor hun har gjort tjeneste de seneste syv år.
“Jeg har i længere tid drømt om et kirkeligt fællesskab, der virkelig vil kirken og praktiserer evangeliet hele ugen. Og dét er, hvad der kendetegner baptistmenigheden i Nørresundby og Vodskov. Jeg er dybt taknemmelig over at have fået lov til at blive præst her, og jeg glæder mig til fællesskabet om de mange opgaver, som menigheden løfter.”
Menigheden bød Annemette Høgsbro hjertelig velkommen i en festligt pyntet kirke, der var fyldt til sidste plads. Ved festgudstjenesten prædikede Annemette Høgsbro og musikalsk optræden og fællessang fyldte rummet. Ved kaffebordene derefter gav menighedens organisationer og venner præsten et væld af symbolske gaver og varme hilsener med ønsket om et godt samarbejde.