Ny præst i Hjørring

05/10/2022

Der var glæde og forventning i en fyldt Hjørring Baptistkirke søndag den 2. oktober, da menigheden bød velkommen til en ny præstefamilie. Anders Hyldgård, som kommer fra en præstetjeneste i Pandrup, er nu præst på fuldtid sammen med Torben Andersen, som indtil videre fortsat er på 1/3 tid. Familien består af Anders, Helle og børnene Noa, Jonatan og Alma. Noa var på efterskole i Mariager. Menighedsrådet og Torben Andersen bød familien velkommen med hilsen, bøn og velsignelse. Efter gudstjenesten var der dækket op til velkomstfest i menighedssalen med lækker servering og muntre indslag. Menigheden havde også den glæde, at der denne søndag var besøg af præsteparret og en ung pige fra venskabsmenigheden i Glogow, Polen. De medvirkede med sang og musik.