Nyhedsbrev om Burundi og Rwanda

29/04/2020

I denne Corona-tid har der været tid til at se tilbage på de engagerede mennesker og grupper, der har besøgt Burundi og Rwanda det seneste halve år. Roskilde Baptistkirke sendte et helt team til Burundi. Line og Rasmus Hylleberg genbesøgte landene med deres ældste søn Emil. En familie fyldte kufferne med sportsudstyr og holdt efterårsferie med fodboldskole i Rwanda. YEGO holdt seminar samtidig med, at Bethelkirken gennemførte en stor missionsrejse til Rwanda med hele 20 personer. Se billeder af de mange besøgende i april-nyhedsbrevet for missionsarbejdet i Burundi og Rwanda.