Ledige boliger til frivillige

29/04/2020

Købnerkirken søger 1. juli og 1. august frivillige medarbejdere til to ledige lejligheder i Købnerhus. Begge lejligheder er beliggende i Købnerkirkens ejendom ’Købnerhus’ i Lærdalsgade, København S. Købnerkirken har en vision om at anvende ’Købnerhus’ som en ressource for kirkens mission, ved at beboerne bidrager aktivt til kirkens arbejde. Der vil derfor til boligerne være knyttet ansættelsesaftale som frivillig medarbejder på gennemsnitligt 4 timer om ugen.
Vi søger beboere, der enten kan hjælpe med opgaver knyttet til kirkens børneaktiviteter især om søndagen eller praktiske opgaver i Købnerhus og i kirken. Vil du høre mere om lejlighederne og Købnerkirkens arbejde, kan du kontakte Købnerkirkens præst Jan Kornholt på jan@kornholt.dk eller 2149 4412. Ansøgninger sendes som e-mail til Købnerkirken info@koebnerkirken.dk senest 13. maj 2020. Læs mere her.