Nyt kontor i Aalborg

19/12/2018

Det er nu lykkedes at finde en ny kontorplads i Aalborg til BaptistKirkens regnskabsmedarbejder Ulla Holm, når Spejderkorpset afhænder deres kontor på Gl. Gugvej pr. 31.  december 2018. Det nye kontor er placeret hos Aalborg Citykirke (Pinsekirken) i deres nye lokaler, som ud over kirkesal og mange aktivitetslokaler også indeholder en del kontorplads. Ulla vil være på plads i de nye lokaler fra 2. januar 2019, på adressen Riihimækivej 6, 9200 Aalborg SV. Det er altså denne adresse, der fremover skal benyttes ved besøg og til post vedr. økonomi.
”Aalborg Citykirke har været meget positive og imødekommende over for at få os som lejere i deres bygning, og vi glæder os over at have fundet gode rammer, hvor der også er mulighed for mødevirksomhed”, siger BaptistKirkens formand Per Beck.