Også WildCard på sommerstævnet 2018

12/12/2017

”Det er lykkedes for BaptistKirkens Integrationsudvalg – i godt samarbejde med Suell Team – at få bevilget midler, så vi også til sommerstævnet 2018 kan have en WildCard-ordning på samme niveau som tidligere år.” Det fortæller en glad Torsten Wendel-Hansen fra Integrationsudvalget som fortsætter:
”Vi er utrolig glade og taknemmelige for at kunne melde dette ud allerede nu. Så snart der er åbnet for tilmelding til stævnet, vil ansøgere kunne sende en ansøgning (som findes på sommerstævnets hjemmeside).
For at få disse fondsmidler skal BaptistKirken stille med et egetindskud, så derfor har vi igen i år brug for frivillige indbetalinger i forbindelse med tilmeldinger til stævnet, ligesom vi håber på en god kollekt på sommerstævnet.”