Påvirk med respekt

23/03/2022

Studiecenter for Menighedsbaseret Teologi, SCMT, indbyder til et dagsseminar om at lede med respekt for dem, man leder.
I indbydelsen står: ”Ledelse er et centralt område for enhver menigheds liv og trivsel. Med ledelse følger både ansvar for opgaven og indflydelse, som påvirker andres liv.
Selv med gode hensigter kan ledelse føre til instrumentalisering af de personer, som ledes. Derfor hænger etik og ledelse sammen. Ledelsessyn og -praksis har stor betydning for udvikling af menighedsfællesskabet, medarbejdere og nye ledere.
Dette seminar sætter fokus på lederens ansvar for selvledelse og det at gå til opgaverne og at påvirke andre med respekt.”
Det foregår onsdag 6. april kl. 10-16 i Aarhus Valgmenighed. Deltagelse koster 295 kr., for studerende 75 kr. og SCMT-studerende kan deltage gratis.
Link til tilmelding her.