Prøv lederprogrammet Arrow af

28/08/2019

Der starter et nyt Arrow-hold i foråret 2020. Arrow er en kristen lederuddannelse, som går over to år med fire internater af en uges varighed.
Som optakt til det nye hold, har Arrow arrangeret syv aftener rundt om i landet, hvor de, der overvejer at tilmelde sig, kan få en smagsprøve. Det er i Kolding, Herning, Aalborg, København, Aarhus, Hillerød og Roskilde, hvor programmet foregår fra kl. 17.30-19.30.
BaptistKirken har tidligere støttet Arrow-deltagere med halvdelen af betalingen, hvor menigheder ofte har støttet yderligere. Kommende Arrow-deltagere skal søge BaptistKirken om støtte.
Læs om Arrow-programmet her og se mere om fyraftensseminaret her.