Resultat af elektronisk afstemning

11/11/2020

BaptistKirkens formand Per Beck meddeler: ”Der er gennemført elektronisk afstemning om forskellige punkter, der skulle have været behandlet på Landskonferencen den 7. november 2020. Afstemningsresultatet er opgjort af Ulla Holm med følgende resultat:

32 menigheder, 5 organisationer og 3 ledelsesmedlemmer har afgivet i alt 106 stemmer.
Årsberetning godkendt med 106 stemmer for.
Budgetforslag vedtaget med 105 stemmer for og 1 blank.
Ledelsen fik bemyndigelse til at godkende årsregnskabet for 2020 med 101 stemmer for og 5 imod.

Valg af formand: Per Beck valgt med 105 stemmer for og 1 blank.
Valg til ledelsen: Vibeke Dalsgaard valgt med 100 stemmer for og 6 blanke og Moses Lal Bawi Peng valgt med 104 stemmer for og 2 blanke.
Valg af revisor: Evan Klarholt valgt med 106 stemmer.

Tak til menighederne og organisationerne for deltagelse i afstemningen.

Tak til Kio for tjenesten med arbejdet i BaptistKirkens ledelse og velkommen til Moses til at tage del i arbejdet fremover.”

Generalsekretær Torben Andersen udtaler glæde over et meget klart valgresultat, ønsker genvalgte og nyvalgte medlemmer af ledelsen tillykke med valget og ser frem til et forsat godt samarbejde med ledelsen.