Sidste frist for at komme på Arrow 4

23/10/2019

Ida Grarup fra Brande er en af de unge, der har søgt om at komme med på det næste Arrow-hold.
Arrow Danmark er en tværkirkelig ledertræning for unge ledere. Det spænder over to år og fire ugelange ophold på retrætestedet Ådalen ved Randers. På de tidligere tre hold har der været én baptist på hver. Jesper Pedersen fra Bornholm var med på sidste hold. Han siger om Arrow: ”Jeg har lært at have en sund balance mellem mit lederskab og privatliv, så lysten til lederskab ikke brænder ud. Og så har jeg glædet mig over relationer på tværs af kirkeretninger. Det viser, at der er mere at være sammen om end uenige om.”
Ida Grarup, der har stået for Kidz på Sommerstævnet de seneste år, siger: ”Jeg har tilmeldt mig Arrow, fordi jeg er på en rejse med Gud, som jeg gerne vil forsætte og udvikle. Jeg ønsker at finde mit potentiale og lade Gud virke igennem det, for det er dér, jeg finder mit sande jeg. Jeg vil gerne blive bedre til at lede mig selv og derved også andre ind i et nært forhold til Gud, for det er dér vi hører til.”
Der er frist for ansøgning 1. november. BaptistKirken har indtil nu betalt halvdelen af gebyret, som er 34.900 kr. Det skal der også ansøges om. Læs mere her.