Et stærkt hold for BaptistKirken

23/10/2019

BaptistKirkens ansatte i Danmark var samlet for første gang her til morgen. Et styrket hold med ny generalsekretær Torben Andersen og nyansatte menighedsudvikler Jan Kornholt, sammen med Ulla Holm, der har ansvar for økonomien, Morten Kjær Kofoed, der har ansvar for international mission, Gitte Elleby, der er ”edderkop” på sekretariatet og Lone Møller-Hansen, som er ny kommunikationsmedarbejder.
”Vi kender hinanden i forvejen. To er tidligere generalsekretærer (Jan Kornholt: 2002-2010 og Lone Møller-Hansen: 2011-2019) og vi har hver vores styrker. Tilsammen er vi et modent (kun Morten er under 50 år) og stærkt Sekretariat,” siger Torben Andersen, der glæder sig til samarbejdet.