Skal vi følges?

26/04/2022

Det er titlen på baptist.dk nr. 2 i 2022, der lander i postkassen i løbet af denne uge. Bladets tema er medvandring – hvad gør det ved os, når vi vandrer med hinanden? Det bliver belyst fra mange vinkler. Pilgrimspræst Elisabeth Lidell skriver om Bibelen som en skildring af Guds folk på vandring med evangeliet. Gunni Bjørsted fortæller om åndelig medvandring som den trygge ærlige samtale om livet, og Kristian Bonde-Nielsen slår fast, at intet kan erstatte det menneskelig nærvær. Derudover er der andre spændende artikler om livet som kristen og som kirke. Glæd dig til at læse endnu en udgave af baptist.dk.
baptist.dk er Baptistkirken i Danmarks kirkeblad og kan sendes til alle med tilknytning til en baptistmenighed. Hvis du ikke allerede er fast modtager af bladet, kan du bede din menighed om at komme på forsendelseslisten. Hvis du har behov for i stedet at lytte til artiklerne, kan du få bladet tilsendt som lydfiler på CD ved at rette henvendelse til Sekretariatet. Endelig kan du også læse hele bladet på https://baptist.dk/bladet/. God fornøjelse.