Slip foråret løs i dit indre

18/03/2020

”I disse dage spøger Corona-virusset overalt. Folk kikker på én, dersom man hoster, selv om det foregår i albuebøjningen eller i et lommetørklæde. Frygten lurer.
Vi skal være vise, vaske vores hænder, tænke på hygiejnen, ikke give krammer og håndtryk, men vi skal ikke lade frygten overtage vores liv.
Det er forår! Det er ikke lige før lukketid! Smag på de to udsagn og mærk, hvad de gør med dig. Ord skaber. Slip foråret løs i dit indre og lad Guds skaberkraft få plads i dit liv midt i en Corona-virustid, eller hvad du personligt end måtte stå i.” Sådan har Ellinor Quist Stig fra Taastrup skrevet til sin menighed.
Læs om, hvordan menighederne reagerer på Coronavirus-nedlukningen. ’Krisen binder os sammen’ bringer øjebliksbilleder fra forskellige baptistkirker og links til gudstjenester online.