Sommerstævne ’23 – baptist.dk varmer op med en spændende artikel om John McGinley

28/06/2023

På webmediet baptist.dk finder du Hanne Kiels helt friske artikel, ”Kald til at plante” om og med sommerstævnets hovedtaler John McGinley. Det skrevne ord er suppleret med hele interviewet i lyd og billede (på engelsk og uden undertekster). John McGinley bliver tolket på Sommerstævne ’23.
John McGinley holder sig ikke tilbage, når han fortæller om kirkens udfordringer i dag: ”Kirken er udfordret af, at vi har professionaliseret kirkens arbejde. Folk er hengivne kristne og trofaste kirkegængere; de udlever den kristne tro i deres hverdag, men de har aldrig fået mulighed for opdage deres egen rolle i Guds mission. Jeg vil vise, at alle kristne kan blive brugt af Gud til at nå nye mennesker og kan være med til at etablere nye kirker.” Glæd dig til fortsættelsen på Sommerstævne ’23.
Læs mere om Sommerstævnet på https://www.sommerstaevnet.dk/.
Læs Hanne Kiels artikel på baptist.dk.