Støttekredsen for Foreningen Åndsfrihed

10/01/2024

Baptistkirken i Danmark er medlem af støttekredsen for Foreningen Åndsfrihed sammen med en række kirkelige og ikke-kirkelige organisationer.
For medlemmer af støttekredsen afholdes møde den 30. januar kl. 14-17 i Vartov, Farvergade 27, 1463 København K, med hovedtemaet: Danmark efter koranafbrændinger – om ånd og frihed i det offentlige rum. Se program for mødet her.
Per Beck er valgt som BaptistKirkens repræsentant til støttekredsen, og efter aftale med ledelsen registrerer og tilmelder Per Beck interesserede i at deltage – BaptistKirken kan sende fire repræsentanter.
Er du interesseret i at deltage, så giv besked til Per Beck, per.beck@baptist.dk, 2447 7668, senest 23/1-2024.