Stort behov for sponsorer til studerende i Burundi

05/01/2022

I DBSU har vi gennem mange år støttet unge mennesker i at få en sundhedsuddannelse. Men vi får mange henvendelser – Lise og Jep nærmest dagligt – om unge mennesker, som gerne vil læse andre ting, men hvis baggrund er så fattig, at de ikke kan skaffe midler til det. UEBB har også et ønske om, at støtte dygtige, men særligt udsatte unge, især har de fokus på unge fra Batwa, som ikke har tradition for eller midler til at gå på universitetet.
Derfor opstod håbet om at kunne skaffe sponsorer i menighederne i Danmark. Det kan være som menighed, cellegruppe eller familie. Læs hele sponsorbrev og budget her.