Tilmelding til regionale møder

06/02/2019

De regionale møder nærmer sig. Ved disse møder skal vi drøfte, hvad vi som baptister vil fokusere på de kommende fem år; det vi kalder Fælleserklæringen ”En kirke på vej”. Et oplæg er sendt ud med en menighedsforsendelse og omtalt i nyhedsbrevet i sidste uge. Læs her.
Ved møderne skal der sættes ideer til handling bag ordene.
Alle er velkomne til disse regionale møder, hvor de lokale menigheder i Roskilde, Bethelkirken i Aalborg og Brande er værter. For at de kan vide, hvor mange, de skal brygge kaffe til, beder vi om tilmelding. Skriv en mail til info@baptistkirken.dk med antal deltagere. Mærk tydeligt i emnelinjen hvilken aften I tilmelder jer. Fristerne er som følger:
Roskilde, Vindingevej 32, 4000 Roskilde, mandag 25. februar, tilmeldingsfrist onsdag 20. februar.
Aalborg, Niels Ebbesensgade 14, 9000 Aalborg, tirsdag 5. marts, tilmeldingsfrist er fredag 1. marts.
Brande, Vejlevej 6, 7330 Brande, onsdag 6. marts, tilmelding senest mandag 4. marts.
Alle møderne er kl. 19.00-21.30.