Kære menigheder
Registrering af arbejdstid
Den 1. juli træder der nye regler i kraft om registrering af arbejdstid. I vedhæftede notat har personaleudvalget beskrevet de nye regler, herunder hvem, der er omfattet af registreringspligten. Ligesom personaleudvalget anbefaler ledelsen, at menighedsrådene tager en snak med hver enkelt ansat for at fastlægge hvem der er registreringspligtige, og hvem der er undtaget. Hvis I i menighederne falder over et godt, billigt/gratis registreringsværktøj (app el.lign.), så skriv gerne til info@baptistkirken.dk, så vi kan dele erfaringer på det område.
Bestilling af dåbskort
Husk at det er 3. juni, der er frist for at bestille eller ændre sidste års bestilling af dåbskort. Skriv til info@baptistkirken.dk, hvis I skal have et andet antal kort end sidste år. Husk at skrive om dåbskortene (A5) skal være med eller uden tekst og om I også skal have blomsterkort (A6).
Læs også dagens nyhedsbrev om bl.a. tilmelding til sommerstævnet, Englevagt og CKU.
Mange hilsner
Gitte Elleby