Vi har fået ny hjemmeside!

21/06/2017

Efter mange måneders arbejde er BaptistKirkens nye hjemmeside gået i luften!
”Det har været en stor, men spændende opgave at gentænke hjemmesiden og få den implementeret. Vi bruger nu et nyt CMS-system, og det har givet lidt udfordringer,” fortæller Gitte Elleby Jørgensen, der har arbejdet med den nye hjemmeside ved siden af sine øvrige opgaver. Siden er, lige som www.baptist.dk, lavet i samarbejde med FlowTwo, der har stået for programmering og design.
”Formålet med at lave den nye hjemmeside har været, at det skulle være mere overskueligt og nemmere at finde noget af den utroligt store mængde stof, der ligger på hjemmesiden,” fortæller generalsekretær Lone Møller-Hansen. Sammen opfordrer de to til, at brugerne reagerer, så hjemmesiden bliver formet også i tiden fremover. Falder I over fejl eller mangler, må I gerne skrive til info@baptistkirken.dk.