Baptistkirken på toppen – Frederikshavn og Skagen Baptistmenighed

25/01/2023

Vi er pt. 69 medlemmer fordelt på to kredse.
Kredsen i Skagen holder to gudstjenester om måneden og derudover spis sammen en gang om måneden og hyggeeftermiddage to gange om måneden. Der kommer rigtig mange fra byen, som ikke tilhører menigheden.
I foråret 2022 kom der en del ukrainske baptister til Skagen, som deltager i vores gudstjenester. De har fået udleveret en nøgle, så de kan samles i vores kirke.
Kredsen i Frederikshavn holder gudstjeneste hver søndag. En søndag om måneden holdes fælles gudstjeneste med Metodistkirken. Derudover har vi en gang om måneden børnekirke, hvor der kommer mange børn – hovedsagelig fra Myanmar. Spejderne mødes en gang om ugen, hvor der kommer en trofast flok og vi har spis sammen en gang om måneden. Fælles socialt samvær en gang om måneden for 60+ i samarbejde med Metodistkirken.
I Frederikshavn har vi en del medlemmer fra Myanmar som ikke tilhører chin-menighederne.

Vi takker
– og er taknemlig for fællesskabet med vores venner fra Myanmar og Ukraine
– for det gode fællesskab, vi har med andre kirker i Skagen og Frederikshavn

Vi beder om:
– Guds velsignelse for vores børn og unge
– Guds velsignelse og omsorg
– Guds velsignelse for vores ældre i menigheden.