Morten Kofoed til Rwanda

25/01/2023

Lørdag 28. januar drager Morten til Rwanda på et to ugers visit, der også indeholder en uge i Burundi.
I Rwanda får Morten selskab af en konsulent udsendt af Udenrigsministeriet, der skal tilse de projekter, BaptistKirken har i fællesskab med Baptistkirken i Rwanda. Ud over fire-fem dage sammen med konsulenten får Morten også lejlighed til at mødes med partnerne og besøge vores volontører, der lige nu er i gang med at lære Young Single Mothers (YSM) projektet bedre at kende. YSM-projektet hjælper de unge enlige mødre til et bedre liv og forsøger at adressere årsagerne hertil. I uge to går turen videre til Burundi, hvor der lægges ud med besøg hos batwa’erne i både Rubura og Musema.