Bed sammen med os i Hjørring

02/03/2022

Det går fremad i Hjørring Baptistkirke. Aktiviteterne kædes sammen med tre fokusområder: bøn, tro og relationer. Nye udvalg er opstået og gamle udvalg/grupper har fået gavn af nye medlemmer, som åbner op for nye relationer og fornyelse i bibelstudie og bøn.
Vi er berørte af kriserne i Ukraine og Myanmar. Vi er begyndt at samle og aflevere forsyninger til lokale ukrainske familier, som menigheden har stiftet bekendtskab med i det sidste halve år. Sammen med vores burmesiske venner fylder disse familier, deres pårørende og deres landsmænd i vores forbøn.

Vi takker Gud
for kræfter og ressourcer, som giver os mulighed for at udføre menighedens arbejde og for kirkens beliggenhed, som giver os mulighed for at møde nye mennesker, når vi fejrer gudstjeneste.

Vi beder om
at menigheden vil vokse i kærlighed til Gud og hinanden og at Gud vil udruste os til at dele Bibelens budskab med andre i ord og handling.