Fasteindsamling

23/02/2022

I forbindelse med BaptistKirkens fastemateriale opfordres menighederne til at lave en fasteindsamling. Hvis din menighed ikke gør det, kan du med din egen fasteindsamling stadig være med til at støtte. Vi fokuserer i år på to projekter. Det ene er batwa-aktiviteterne i og omkring Rubura og Musema i Burundi og det andet er et nyt projekt i Rwanda, der skal sikre unge enlige mødre et bedre liv og inklusion i kirker og lokalsamfund. Klik ind og læs mere om projekterne. Du kan overføre din fastegave til MobilePay 911 118 eller kontonr. 3201 10042879 mærket hhv. ’Batwa’ eller ’YSM’. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.