Bibel- og samtalegrupper

13/07/2022

Teologisk Forum har arbejdet med materiale til Bibel- og samtalegrupper. Det er en vigtig del af menighedernes arbejde at samtale om tro og liv. Vi har derfor revideret og nytænkt vores idebank, som ligger på BaptistKirkens hjemmeside. Der er over 50 forslag til forskellige måder at samtale om tro og liv. Vi vil gerne opfordre alle menigheder til at søge inspiration til samtaler i små og store grupper. Vi vil også opfordre menighederne til at viderebringe deres gode erfaringer til Teologisk Forum, så vi kan få dem med i vores idebank og på den måde sprede dem ud til flere menigheder.
Idebanken kan findes HER. Spørgsmål og ideer kan deles ved at kontakte Henrik Søndergaard hks@baptistkirken-odense.dk.