Bibelstudie og dåb i migrantmenigheder

07/12/2022

Det er altid en glæde, når mennesker vælger at blive døbt. I to af chin-menighederne er i alt 10 blevet døbt.
18. september i Chin Baptist Church i Ringe blev fem unge mennesker døbt i en sø i området og optaget i menigheden.
Og i Chin Bethel Church i Skjern er i alt fem blevet døbt i årets løb, senest et ægtepar 27. november.
Torsten Wendel-Hansen, som er formand for BaptistKirkens integrationsudvalg, bliver altid så opmuntret, når han besøger chin-menighederne. De fortæller, at forud for dåben går et intenst bibelstudie.
”Lad os glæde os sammen med vores burmesiske trossøskende og lad det være til opmuntring i vores menigheder. Gud arbejder fortsat og kalder mennesker til at følge ham – og der er heldigvis nogen, der hører kaldet og tager imod frelsen i Jesus Kristus.”