Bøn fra Pandrup

08/06/2022

Menigheden i Pandrup oplever stor taknemmelighed over, at vores menighedsliv efter pandemien igen er begyndt at blomstre. Vores nye gospelkor har overlevet gennem perioden og har holdt et par fantastiske gudstjenester for os, og senest er tirsdagscafeen for ældre igen begyndt at virke. Vi har haft både dåb og optagelse. Det var en stor glæde for os alle. Menigheden har også gennem nogle måneder haft bøn som tema med lokale fælles bedeemner.

Kære Far
Vi takker dig for, at du er med os alle dage også i svære tider. Tak fordi vi kunne føle dit nærvær, selv da vi ikke kunne være sammen med hinanden.
Vi takker for din skærmende hånd over vores menighed, så vi får kræfter til at udvise både indbyrdes kærlighed og omsorg samtidig med, at vi prøver at række ud til verden.

Vi beder dig være nær ved os, når vi prøver at være dine tjenere og sendebude til mennesker, som har behov for dig.
Det beder vi om i Jesu navn.