Brovst Baptistkirke lukker – for en periode

28/10/2020

Betina Kristensen fra Brovst Baptistkirke skriver:
“På ledelsesmødet mandag aften har ledelsen for Brovst Baptistkirke truffet beslutning om at lukke alle kirkens aktiviteter ned. Dette sker på baggrund af den aktuelle smittesituation på landsplan og især i Jammerbugt Kommune, der er hårdt ramt.
Vi har et ansvar over for menighedens medlemmer, der for manges vedkommende befinder sig i det ældre segment af befolkningen og dermed skal passe – og passes – på.
Nedlukningen træder i kraft tirsdag 27. oktober og løber i første omgang til 30. november. Herefter vil ledelsen træffe beslutning om en evt. genåbning set i lyset af den til den tid aktuelle smittesituation.”