BWA fastholder Rio 2020

11/03/2020

”Vi har lige nu INGEN planer om at udsætte eller aflyse vores Together 2020 fejring i Rio de Janiero pga Covid-19/Corona virus”.
Sådan skriver generalsekretæren for BWA, Baptisternes Verdens Alliance, Elijah Brown i et brev til alle medlemslande.
Vel vidende at tingene kan ændre sig hurtigt, så fortsætter planlægningen af det store event i Brasilien.
”Vi ved, at mange er ramt, og vi står sammen med jer i solidaritet og forbøn. Kirker er lukkede og andre steder kirkerne dér, hvor man kan søge hjælp.
Samtidig ser vi samlingen i Rio som en enestående mulighed for at mødes og opmuntre og styrke hinanden.
Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre gode sanitære forhold og gøre det helbredsmæssigt sikkert at deltage i den 22. BWA Verdens Kongres”, forsikrer Brown.