Alverdens baptister beder for os

11/03/2020

I denne uge er Baptistkirken i Danmark på bedelisten for Baptisternes Verdens Alliance, BWA, sammen med Norge, Sverige, Finland, Færøerne, Grønland og Island.
BWA har formuleret følgende bøn for os; ”Tak Gud for det trofaste partnerskab med BaptistKirken, medlem af BWA 1905 Founders Circle (Dem, der var med til at stifte BWA, red.), og som dermed har vandret med BWA i mere end 100 år. Bed med os for en Guds bevægelse med dem, der er åndeligt søgende og kirken og dens ledere, mens de søger at nå dem.”
Der er også en forbøn for baptistkirken i Hong Kong, der er hårdt ramt af Corona. Læs selv bedebrevet fra BWA her.