Den ubarmhjertige kirke

29/09/2021

Søndag d. 10. oktober får Lyngby Baptistmenighed besøg af Jan Kornholt, der er baptistpræst i Kløvermarkskirken i Holbæk.
Det er Jans erfaringer fra eget liv og særligt de 37 år som præst, der har fået ham til at stoppe op og reflektere over den kirke, han tjener. Han taler om kirkens ubarmhjertighed, og vi kender nok alle sammen nogen, der før er kommet trofast i kirken, men så er der sket ét eller andet, og de har forladt den og er ikke vendt tilbage. De fleste af os kender nogen, der har slået sig på kirken – ja – måske har vi selv oplevet kirkens ubarmhjertighed på egen krop.
Jan har lovet at sende menigheden fra kirke denne søndag med livsmod og livslyst på trods af de knubs, man kan få i mødet med den ubarmhjertige kirke.
Læs mere om eventet på baptist.dk.