Nyt baptist.dk på vej

29/09/2021

I denne uge udgives baptist.dk nr. 4. Det handler om økonomi og hvordan vi forvalter vores penge. Der er mange spændende artikler med forskellige vinkler på temaet. Det sendes til alle, der står på menighedernes lister over modtagere. Det kan også læses på baptist.dk her.
Bladets faste bidragydere modtager endvidere snart en opfordring til at give endnu en gave til baptist.dk.
Hvis du ikke får et brev, har du mulighed for at sende en gave til baptist.dk på konto 3201 10042879 eller MobilePay 911 118 mærket ’baptist.dk’. Hvis du gerne vil være fast bidragyder, kan du kontakte Gitte Elleby på info@baptistkirken.dk eller 229 0424.