Drømmen for Lindenborg

18/11/2020

Missionsforbundet har i flere år drømt om at bygge et lejr- og kursussted ved siden af Efterskolen Lindenborg. Et sted, som kunne bruges af menigheder og af kirkesamfundet til møder og weekends. Det vil også give flere af de efterspurgte værelser ved vores sommerstævner.
I det seneste nummer af Missionsforbundets blad ’Magasinet’ skriver John Haugegaard og Peter Götz under overskriften ”Vi er næsten klar”:
”Efter lidt bump på vejen ser det nu ud til, at projektet er på vej ind i en afgørende fase, hvor de sidste drøftelser med kommunen skal på plads, inden et endeligt prospekt kan tegnes og beregnes. Vi holder ploven i furen og drømmer med jer om at forbedre rammerne for vores fællesskab(er).”
Det kan vi også være med til at bede for.