Er du glad for baptist.dk?

01/02/2017

De fleste læsere af dette nyhedsbrev får formentlig BaptistKirkens blad, baptist.dk, ind ad brevsprækken i denne uge. Vi håber, du sætter pris på bladet, og at du også har lyst til at sige tak for bladet ved at give en gave. Det er et mål, at bladet løber økonomisk rundt, og hvert år koster det ca. 450.000 kr. at sende seks blade ud i 3000 postkasser.
Vi gør det, fordi vi anser det for at være mission, og opfordrer menighederne til at tænke inklusivt, når de bestemmer, hvem, der skal have bladet. Så hvis ikke du får baptist.dk og gerne vil have det, skal du bare henvende dig til din menighed, eller til BaptistKirkens Sekretariat på info@baptistkirken.dk, og bede om at komme på listen.
Hvis du kan nøjes med at læse bladet digitalt, så kommer alle artiklerne – og flere til – på netmagasinet www.baptist.dk.
God læselyst.