Troens Bevis Verdens Evangelisering på besøg i Hjørring Baptistkirke

30/10/2019

Glenn Tønnessen fra Norge taler i Hjørring Baptistkirke søndag 3. november kl. 10. Temaet er mission med fokus på ’Verdens unåede og mindst nåede folkeslag’. Han har selv rejst i ’de indfødte evangelisters fodspor’ i Sydøstasien og viser video fra Cambodia og Nepal. Der vil også være anledning til at støtte arbejdet økonomisk eller bare høre mere om Troens Bevis Verdens Evangelisering. Et missionsarbejde som nu afdøde Arild Edvardsen begyndte i 1965 med udgangspunkt i Sarons Dal i Norge. Glenn Tønnessen er administrativ leder af organisationen, som nu ledes af Rune Edvardsen.