Kvindernes internationale bededag 2022

23/02/2022

”Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer”
Kvindenetværket i Østhimmerland afholder kvindernes internationale bededag fredag 4. marts 2022 i baptistkirken i Vaarst. Det er i år kvinder fra England, Wales og Nordirland, der har lavet programmet for bededagen. Der vil være en gudstjeneste og efterfølgende fællesspisning. Under gudstjenesten vil der blive samlet ind til Den Katolske Kirkes indsamlingsprojekt til fordel for kvinder og til Metodistkirkens projekt for fødende kvinder og fejlernærede småbørn, begge projekter i Den Demokratiske Republik Congo. På hjemmesiden baptistkvinder.dk kan man se bededagsheftet og læse mere om dagen.