Nyt baptist.dk ude

23/02/2022

I forrige uge udkom baptist.dk nr. 1. Bladets titel er ’Må jeg være her?’ Temaartiklerne behandler denne gang emner om at give plads til fremmede.
Bladet udsendes til ca. 2600 adresser. Hvis du ikke får bladet i din postkasse, skal du henvende dig til din menighed og bede om at komme på listen. Alternativt kan du kontakte Gitte Elleby på 2299 0424.
Bladene kan også læses på https://baptist.dk hvor de både findes som pdf og kan læses på skærmen. Der ligger faktisk 101 blade – helt tilbage fra 2007! Artiklerne fra de trykte blade kan også læses på hjemmesiden, hvor der desuden løbende lægges aktuelle artikler op. Der ligger over 1.000 artikler på hjemmesiden, så det er bare med at gå på jagt i skatkisten! Klik på de forskellige kategorier og læs løs.
Udgifterne til baptist.dk skal dækkes af bidrag og gaver fra menigheder og private. Har du endnu ikke givet en gave til bladet, kan du sende et beløb mærket ’baptist.dk’ til MobilePay 911 118 eller kontonr. 3201 10042879. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.