Forbøn for Brovst

11/01/2023

Brovst Baptistmenighed har omkring 80 medlemmer, hvoraf mange er nepalesere, som er godt integreret i menigheden. Vi har strikkecafé, seniortræf, fællesspisning og en ungdomsforening, som fortrinsvis består af nepalesere. De unge nepalesere deltager ofte med sang og dans under gudstjenesterne og de har et lille kor. Vi har kontakt til nogle ukrainere, som hentes på flygtningecentre til gudstjenester mm., og vi har også andagter på to plejehjem i byen. Vores menighed fungerer, men som alle vil vi gerne se kirken fyldt!
Vi er dybt taknemmelige for de aktiviteter, vi har, men med vores høje aldersgennemsnit bekymrer fremtiden os, idet vi mangler to generationer.

Bed for:
– at menigheden må være synlig i byen og vokse
– at vores ungdomsforening må trives
– at vi må udvise omsorg for vores medmennesker både i menigheden og udenfor
– at ledelsen må trives og have mod og styrke til at lede menigheden
– at Gud må være med os både i gode som svære tider.