Sommerstævne ’23 på Lindenborg – Se og vis reklamevideo!

04/01/2023

Under temaet ’Sendt…’ samles vi i uge 29 (16.-21. juli 2023) for at blive sendt ud i verden. Det foregår som sædvanlig på Lindenborg. Her får du mulighed for at opleve et større kristent fællesskab end det, du færdes i til dagligt. Du bliver udfordret af kompetente undervisere, bliver klogere af inspirerende foredrag, lærer nye lovsange, kommer alt for sent i seng efter dybe diskussioner med nye venner.
Generalsekretær Torben Andersen fortæller om stævnets reklamevideo: ”Vi håber, at denne video vises i menighederne ved forskellige anledninger allerede her i januar og meget gerne allerede i gudstjenesten på søndag”. Se videoen her.
Læs artiklen ”Et fællesskab, der samler og sender” om stævnet og pastor John McGinley, som medvirker ved hele fire arrangementer.
Læs meget mere om Sommerstævne ’23 på stævnets webside eller på Facebook og Instagram. Del gerne links i kirken og med alle dine venner.