Gospelgudstjeneste på Bornholm

26/08/2020

Gudstjenesten i Baptistkirken i Rønne på søndag 30. august bliver en ekstraordinær gospelgudstjeneste. Hans Christian Jochimsen og Laura Kjærgaard er på Bornholm i forbindelse med et arrangement i Gospelfællesskabet Bornholm – og de kommer og medvirker ved gudstjenesten. Sangene bliver mest Hans Christians egne sange, som Gospelfællesskabet – og Gospelkoret AmaZing – synger en del af.
”Vi har kun ca. 85 pladser i kirken, så vi har ikke annonceret offentligt med gospelgudstjenesten – men der kommer sikkert en del fra Gospelfællesskabet Bornholm og Gospelkoret AmaZing. For koret kommer ikke til at øve dette efterår i baptistkirken som tidligere – grundet Corona. Også Gospelfællesskabets gospelgudstjenester i Musikhuzet i Rønne er indstillede. Så der er sikkert en stor længsel efter at synge gospel, og Hans Christian og Laura er trækplastre”, siger Lone Møller-Hansen fra Baptistkirken Bornholm, som også er prædikant ved gospelgudstjenesten.