Gudstjenesteløb i Købnerkirken

13/05/2020

Købnerkirken på Amager inviterer til en meget alternativ Corona-gudstjeneste på søndag. Menighedsrådet har lavet et lille løb, hvor posterne består af gudstjenesteelementer. Temaet er ’Håb’ og ruten er halvanden kilometer lang, børne- og handicapvenlig i området omkring Naturcenter Amager.
Man skal tilmelde sig, og så laves der grupper af ni personer. De tilmeldte får en mail lørdag eftermiddag med deres starttidspunkt, og første gruppe sendes afsted kl. 10. Vil du være med, skal tilmelding sendes til Nina Vang, vang.nina@gmail.com.
Gudstjeneste-løbet aflyses i tilfælde af regn. Man skal selv medbringe kirkekaffen. Ideen er hermed givet videre.