Jeg er ikke lykkelig, jeg er taknemmelig

02/09/2020

Jan Kornholt, 64 år, blev fyret fra sit præstejob i Købnerkirken i maj i år. Han tog konsekvensen, bad om at blive fritstillet og flyttede fra præsteboligen meget hurtigt. Nu er han tilbage i en af de første menigheder, han var ansat i som helt ung, Holbæk Baptistmenighed, og har købt et skønt hus med sin kæreste Marianne i Odsherred.
”Jeg er ikke rigtig glad og lykkelig endnu, men taknemmelig, lettet og forventningsfuld. Det har været en hård og turbulent tid, og det påvirker mit humør og mine tanker. Heldigvis har jeg forholdsvis hurtigt fået et nyt perspektiv på livet,” siger Jan til baptist.dk. Læs hele artiklen her.